Up Next: Amy Shark
Etter å ha finslipt låtskrivingen sin gjennom mange år, lært seg å spille gitar på egenhånd, og opptrådt foran halvfulle konsertsaler, får Amy Shark nå endelig lønn for strevet. Hør debututgivelsen Night Thinker, se en eksklusiv minidokumentar, og finn ut hva som driver den ustoppelige artisten i hennes intervju med Zane Lowe.
Up Next Session: Amy Shark
Med sitt lile band i ryggen, framfører Amy Shark låter som «Adore», «Weekends» og «Blood Brothers» i et industrilokale i hjemlandet Australia.
I en åpenhjertig samtale med Zane Lowe, prater den lovende singer/songwriteren om hvordan man bevarer det autentiske og skriver fra hjertet.
Se Amy Shark fremføre en eksklusiv konsert for sine fans i Sydney. I tillegg til gjennombruddshiten «Adore», spiller den australske singer/songwriteren «Weekends», «Blood Brothers» og «Drive you Mad» fra sin fengslende EP Night Thinker, som vant kategorien «Beste Pop» under ARIA Awards i 2017. En spennende debut med plagede refleksjoner over de kompliserte gråsonene mellom vennskap og romanse.