Up Next: Sigrid
Utstyrt med en forlokkende stemme og en naturlig begavelse som låtskriver, er Sigrid en popstjerne det er lett å bli glad i. Hun var bare 16 år gammel da hennes første låt beviste at hun var på vei mot en stjernetilværelse langt utenfor lille Norge, og hun leverte en internasjonal hit med den rødglødende energien i «Don't Kill My Vibe». Bli kjent med Sigrids musikk, se en eksklusiv kortfilm og sjekk ut hennes dyptgående intervju med Julie Adenuga.
Up Next: Don’t Kill My Vibe
Se intervjuer og livesessions i denne flotte minidokumentaren, hvor vi har møtt Sigrid i hjemtraktene hennes.
Sigrid snakker om veien til suksess, de musikalske inspirasjonene, og det kreative miljøet i Bergen.