Up Next: Billie Eilish
Vidunderbarnet Billie Eilish skriver låter som om de var romaner – med komplekse karakterer, dramatiske historier og Hollywood-verdige sluttscener. Med en utsøkt sopranstemme gir LA-sangeren brodd til klassiske temaer som den første forelskelsen og raske biler, men også til de mer uvanlige; «Bellyache» fortelles for eksempel fra perspektivet til en morder. For 15 år gamle Billie er dette bare begynnelsen. Opplev hennes verden gjennom denne dokumentaren, et intervju og en fabelaktig live-opptreden.
Up Next: Where’s My Mind
Filmet i Billies hjemby Los Angeles, byr denne dokumentaren både på arkivopptak og en fantastisk liveopptreden.
Los Angeles-sangeren besøker Julie Adenuga på Beats 1, og forteller om hvordan hun fant uttrykket sitt.