Utopia
Livet begynner
Når en flyktig tegneserieroman dukker opp, er en gruppe fans ivrige etter å få tak i den, og setter seg selv i livsfare uten å vite det.
Bare en fangutt
En stor oppdagelse for våre unge fans blir avbrutt når de blir kastet inn i den farlige verdenen til Jessica Hyde. I mellomtiden blir to leger med ganske forskjellige karrierer innblandet i en dødelig influensa.
Jessica fortsetter å lete etter svar mens outsiderne må ta et viktig valg. Michael er ferdig med å bli herset med.
En ledetråd i Utopia fører Jessica og gjengen til en mystisk ny alliert. Thomas planlegger en unik måte å takle Michael på, og Christie tar en avgjørelse.
På innsiden av den hete sonen i St. Louis må Michael ta et valg mellom liv og død. Når ting blir farligere, møter Jessica noen fra fortiden hennes.