Vanderpump Villa
I månedsvis har Lisa Vanderpump omhyggelig organisert sin siste forretningssatsning: et slott i Sør-Frankrike. Men når de første gjestene sjekker inn for en luksusopplevelse, vil det nye personalets service leve opp til Lisas standard?
Etter å ha fått vite om en stor krangel foran gjestene, kjefter Lisa på staben. Med bare 24 timer igjen til festen, kan staben legge uenighetene til side og samarbeide for å hjelpe æresgjesten med et hemmelig frieri?
En medarbeiders krumspring når et nytt høydepunkt, og skaper problemer i huset. Men når en ny gruppe gjester kommer med sine egne problemer, blir grensene uklare, og dramaet sprer seg i huset.
Når en het romanse oppstår mellom to ansatte, begynner en annen ansatt å isolere seg. Men når gnistene flyr under en festmiddag på byen, avsløres stygge sannheter, noe som får alle til å stille spørsmål ved deres forhold på slottet.