Viktor Delivers
Moritz Bleibtreu spiller den påståelige serviceteknikeren Viktor fra Berlin, som må lære seg å komme overens med sin sønn Mika. Sammen leverer de elektriske apparater og havner i absurde diskusjoner med kunder om de store og små spørsmålene i livet.