German Genius
Etter å ha avsluttet sin kritikerroste rolle som Toni Harnady i «4 Blocks» sliter Kida Khodr Ramadan med å finne sitt neste store prosjekt… frem til uventet ros fra Ricky Gervais gir ham en mulighet til å adaptere «Extras» for Tyskland.
Epiphany and Goethe
Etter å ha avsluttet sin kritikerroste rolle i «4 Blocks» er Kida Khodr Ramadan rådvill når rollene han tilbys, ikke passer med visjonen hans for den videre karrieren – frem til en Twitter-melding fra Ricky Gervais endrer alt.
Wilhelm and the Circumciser
Mens Kida prøver å finansiere prosjektets trailer, dukker det opp en svært uvanlig mulighet for å få tilbake noen av produksjonskostnadene.
For å redde familien og produksjonen fra å gå konkurs leter Kida etter finansiering og kostnadsreduserende tiltak. Sami leder et underlig, nytt tiltak på skolen.
Seriens stuntdobbel-drama er det minste av Kidas problemer når han plutselig står overfor muligheten for å bli kansellert. Når Marius starter et avslørende biprosjekt, bestemmer Kida seg for å ta kontroll over narrativet.