Who Killed Him
Serien er inspirert av det uløste drapet på den meksikanske TV-verten Paco Stanley i 1999. Gjennom synspunktene til de seks personene som stod ham nærmest, avsløres historien bak kulissene der berømmelse, svik og utskeielser peker på forskjellige mistenkte.