Wrench'd
Vi følger det daglige arbeidet hos teamet på Nichols Paint & Fab, som jobber med å designe skreddersydde kjøretøy.
Justin griper muligheten til å forvandle en 1960-modell Deville fra grunnen. Dessuten gir gjengen en loslitt 1998-modell Harley Bagger en overhaling.
Gjengen starter arbeidet med å forvandle en 1963-modell Boble til en postapokalyptisk trehjuling. Justin ferdigstiller endelig en 1962-modell Jeep.
Justin og gjengen jobber med en 1941-modell Ford-lastebil. Justin løfter en 2014-modell Chevy 1500 et hakk med en tilpasset lakkering.
En kunde høyt på strå gir teamet deres største jobb hittil, å gjøre en 1969-modell Saab 99 til en racerbil. En 1963-modell C10 får en ansiktsløftning.