Zero Waste Chef
Et eventyr gjennom Europa med Michelin-kokker som lager mat under filosofien om null avfall. Diego, en ung miljøforkjemper, blir involvert i prosjekter som sikter etter å endre matindustrien, og lærer oppskrifter på å minimere avfall.