Star Episode 1
S3, E1: Star returns home from touring; Alex and Simone's fates are finally answered; Carlotta and Cassie grapple with the aftermath of Cassie's big mistake and Christine is caught in the middle; Midtown Sound's future is tested by Mateo Ferrera.