Misfits Episode 8
S3, E8: The gang are freaked out when a fake medium with a superpower brings familiar faces from their past back to life. They find themselves face-to-face with Tony and Sally, two probation workers that they had killed. It soon becomes clear that these people have come back from the dead with dark and dangerous motives, and as Simon realises that his Superhoodie destiny is fast approaching.