Misfits
A group of teenage offenders who are forced to do community service find that they have superpowers after a severe electrical storm hits. They struggle to adjust as their worlds are turned upside down.
Nathan, Kelly, Curtis, Alisha and Simon are a group of misfits. They have nothing in common except the 'Community Payback' scheme theyve been lumbered with at their local community centre. When the group get caught in a freak storm on day one, their lives are changed forever.
Homeless Nathan is desperate to move back home, and when the group make a surreal discovery while collecting litter, he realises he may have found his opportunity. At the same time, new probation worker Sally is trying to integrate the group into the community.
Alisha is having fun as she always does, and even using and abusing that power/curse of hers. But theres one man she really wants - Curtis - and her touch wont help with that. Meanwhile Simons online relationship with Shygirl18 blossoms, but Kelly's Restorative Justice session doesnt go exactly to plan.
Sally, the gang's probation worker, discovers Tony's credit card in Simon's locker, and is now convinced that the gang are involved in his disappearance. Curtis, meanwhile, regrets the night of his arrest and uses his new power to travel back in time to change history, but it's not as easy as he thought.
Determined to prove that the gang were involved in Tony's disappearance, Sally focuses her investigation on the weakest link, Simon. Stunned by Sally's interest in him, Simon begins to fall for her. Meanwhile, Nathan becomes strangely infatuated with a baby he finds at the Community Centre.