Everyone's Fighting a Battle You Know Nothing About
S8, E8: Halstead and Marcel facilitate a trans-organ exchange; Asher and Cuevas help a sexual assault survivor; Choi and Archer treat a patient whose case could expose a fraudulent doctor; Grant and Maggie take a trip down memory lane.