Ancient Girl's Frame G's Frame
S1, E1: Reika Minamiya wishes to join the Ancient Girls Unit to find the whereabouts of her missing sister; during the selection, Reika and her friend, Misaki, are caught up in the conflict when the Nergal invades the Earth.