Ancient Girl's Frame
When monstrous creatures from deep space terrorize earth, a chosen group of soldiers called the Ancient Girls must protect everyone. Trained to pilot specialized mecha, Gs Frames, these girls are humanity’s last hope. Will their sacrifice be deliverance?