Ancient Girl's Frame Relics on Mars
S1, E6: On the way to Jupiter, the girls have to stop by Mars to look for a way to repair the Atra-Hasis' mobile Divine Grace plant; they arrive at the ruins of the ancient alien people who created the White Giant.