The Mentalist His Red Right Hand
S2, E8: Bosco and his agents are gunned down within the walls of CBI headquarters. With two men dead and Bosco in a critical condition, Lisbon and her team race to find the perpetrator. As the investigation progresses, it becomes clear that notorious serial killer Red John is responsible - and he has an assistant inside the department.