Lay Your Hands on Me
S4, E11: Bailey's family faces a medical trauma just as her marriage falls apart; George's mother makes a surprise visit; a faith healer challenges Erica and Alex's belief in traditional medicine; Derek must deal with the aftermath of his kiss with Rose.