Tony and Maxxie
S2, E1: Tony is recovering from the massive head injury he sustained at the end of series one. Sid and Michelle are nowhere to be seen - caring for an invalid friend has just been too much for them. So Maxxie has picked up the slack and has become Tony’s “carer”. However he is also trying to manage problems with his father Walt, who is desperate for him to be a builder despite Maxxie’s dream of being a professional dancer.