When her parents are too self-involved to realise she's still not eating, Cassie begins to open up to Sid, but he's too busy thinking of his own problems.
Tony proves how good he is at manipulating people; Sid is in danger of failing school; Cassie's attempts to gain Sid's affections have tragic consequences.