The Fosters
Stef Foster and Lena Adams' family of adopted and biological children grows when a hardened teen who has spent her life in and out of foster homes joins the mix.
Mariana asks Callie to be in her court at her quinceañera. Meanwhile, Lexi wants to come clean to Mariana about her relationship with Jesus and the arrival of Lena's mother creates friction.
The Fosters host a dinner attended by Lexi's protective parents and Stef's conservative father. Meanwhile, Callie meets someone with a connection to her past and Mike arrives late to transport Brandon to an important music audition.