The Counselor
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem and Penélope Cruz sizzle in this action-packed thriller from visionary director Ridley Scott and acclaimed writer Cormac McCarthy. A savvy lawyer (Fassbender) known for doing the right thing for the wrong people dives into a treacherous drug deal for some quick cash... but he soon learns that having it all could mean losing everything.