Draft Day
On the day of the NFL Draft, general manager Sonny Weaver Jr. (Costner) has the opportunity to save football in Cleveland when he trades for the number one pick. He must quickly decide what he's willing to sacrifice in pursuit of perfection as the lines between his personal and professional life become blurred on a life-changing day for a few hundred young men with dreams of playing in the NFL.