Ballers
Raise Up
Spencer finds it difficult to close a deal; Charles begins to have second thoughts about his career; Vernon runs into trouble with his contract; Ricky clashes with an unfriendly teammate; Spencer counsels Vernon to learn from his mistakes.
Spencer hosts an event for potential clients, while he Reggie's rivalry reaches boiling point; Ricky discovers the reason behind Alonzo's antics; Charles grows bored and reminisces.
Spencer sees a neurologist about an old injury whilst dealing with Vernon's tricky contract negotiations; Charles runs into trouble with a female; Joe breaks the rules to woo new clients.
Spencer and Joe come to Vernon's aid when he is blackmailed; Ricky tries to mend bonds with Alonzo by treating him to a night out in a strip club; Charles' marriage becomes strained when his wife discovers nude pictures on his phone.
Ricky's personal life is revealed to the public; Spencer finally faces his fears; Charles escapes his troubled marriage in Ricky's funhouse; Joe negotiates with Maximo on common ground.