Eastbound & Down
Kenny Powers, a former star baseball player, returns to his hometown, but he immediately finds that he is not as respected by people as he once was.
Kenny gets serious about his return to baseball, even enlisting Stevie as his assistant; Dustin's wife tries to sell Kenny's memorabilia to raise money.
Kenny attends a barbecue at April and Terrence's house, where his romantic feelings for April intensify. Later, Stevie puts together a DVD of Kenny's greatest moments in the hopes that the major leagues will notice.
Kenny decides to give up on his dream of returning to professional baseball. Meanwhile, arrogant car dealer Ashley comes back into the picture.
Kenny gets an offer from a professional team and is forced to say goodbye to his family and teaching job.