Lay the Favourite
Stripper, Beth, has had enough of seedy dives and sleazy guys. She is heading to the bright lights of Vegas to fulfil her one big, unrealised ambition: to become a cocktail waitress. How hard can it be, she figures, but even in this gambling mecca, no one will take a punt on Beth's serving skills. Enter sports gambling kingpin, Dink, who hedges his bets on the ditzy small town girl and hires her as his assistant. Beth quickly shows she's more than just eye candy, she's got brains and street smarts to match. Within days, Beth's head for numbers is paying off with Dink's business suddenly booming. And with a few aces still up her sleeve, Beth discovers she can bet on anything, including her future...