18if
The Witch of Thunder
Haruto finds himself in a dream world with a talking cat and a witch whose games turn violent.
Haruto ends up in the dreams of an ailing high school girl, whom he befriends, and takes her beyond the confines of the park near her home.
World-class figure skater Mirei Saegusa is stressed by her current lifestyle and longs for a normal life. In the dream world, she tries to enjoy a normal life, and Haruto helps by teaching her how regular college kids have fun.
Natsuki Kamikawa attempts to commit suicide after being bullied, but instead of dying, she enters the world of her favorite anime, Onmyo Ukiyo Ayakashi-Barai. She is excited at first, but eventually gets sick of doing the same old anime thing.