A goddess reincarnates the world's best assassin as the eldest son of a family of aristocrat assassins, on the condition that he must kill the hero who is prophesied to destroy the world.
Lugh begins learning magic under the mentorship of the genius magician Dia, who is impressed by his potential even before teaching him his first spell.
Lugh continues looking for someone in possession of mana. He goes hunting in the woods, where he finds a young girl beset by hungry wolves.
Lugh helps his father on a mission, but his success is met with protests. Left with no choice, Lugh has to defend his status in a challenge.