After a chance supermarket encounter, Oliver and Ciara embark on an intense relationship; when a savagely murdered corpse surfaces 56 days later, the investigation delves into their turbulent love story, revealing grim secrets.
Working class Ciara begins to fall for rich, handsome Oliver after a chance encounter; 56 days later, Detectives Lee and Karl encounter a gruesome homicide; did Ciara and Oliver's highly-charged romance end in murder?
Oliver rushes headlong into a romance with Ciara despite red flags on both sides; Karl spots Lee in a mysterious encounter with a suspect while they work to investigate the identity of both the victim and the killer.
Amid a city-wide holiday celebration, altered states and a prying journalist push Oliver and Ciara to their breaking point; Lee and Karl circle a new suspect as they close in on the identity of the body in the bathtub.
Oliver spirals as Shyla forces Ciara to make a hard decision. Karl and Lee confront personal demons that threaten their partnership.