Tell Me Lies
Lucy Albright and Stephen DeMarco quickly fall into an addictive entanglement that will permanently alter their lives and the lives of everyone around them. Their tumultuous and intoxicating relationship unfolds over eight years.
Lightning Strikes
Lucy starts her freshman year at Baird College, where an unexpected turn of events during Welcome Week flips her life upside down.
Pressure on Wrigley intensifies, bleeding into his relationship with Pippa; Lucy and Stephen discuss exclusivity.
Bree attempts to lose her virginity; Stephen goes to New York City for the weekend, while Lucy tries to figure out where their relationship stands.
Lucy and Stephen decide to go home for winter break and deal with family tension; Lucy uncovers a secret.
Lucy confronts Stephen about what she found at Macy's memorial and tries to find out what he knows about it.