Absolutely Fabulous
Edina, mother and owner of a leading PR firm, and Patsy, a fashion editor with questionable morals, are heavy drinking, drug-taking and outrageous women in the London fashion scene.
Saffy invites a friend to move in and Patsy learns that, on paper, she has no identity. In order to try and help, the gang forces Patsy to discover who she really is and even reveal her true age.