Adachi and Shimamura
Adachi and Shimamura happen to meet on the second floor of the gymnasium as they're both skipping class. Eventually, they start seeing more of each other.
Adachi Question
Shimamura meets little astronaut Yashiro; Shimamura and Adachi decide to attend class for once; Adachi questions her feelings for Shimamura.
Shimamura worries about Adachi when she doesn't come to school; the two girls go out on the weekend and are joined by an unlikely guest.
Shimamura runs into Adachi's mum at the gym; later, Shimamura invites Adachi to karaoke with Hino and Nagafuji.
Adachi asks Hino to help her choose a Christmas gift for Shimamura; Adachi and Shimamura finally spend time together on Christmas.