After-school Hanako-kun
Kokkuri-san / Mitsuba's Operation: Friends
Akane gathers Nene and her friends for a fortune-telling session; Mitsuba wants to make friends.
A cursed doll hits Hanako with a mysterious ray and turns him into a girl; Nene seizes the opportunity to give her ghostly friend a makeover; Tsukasa digs up the remains of the offending toy.