Am I Actually the Strongest?
Haruto reincarnates in an alternate world where magic exists. But he is abandoned by his parents for having low magical power, when it is actually off the charts.
Haruto is on the hunt for an attendant to take with him to the royal capital when he starts attending school, but no one around him seems cut out for the job; however, an unexpected encounter might just be the answer to Haruto's problems.