Andi Mack
Were We Ever?
With encouragement from Bex, Andi challenges a new and unreasonable dress code. Newly empowered, she, Buffy and Cyrus decide to organise a protest.
Best Surprise Ever
Amber's friends mock Jonah Beck's Space Otters team, and when Amber fails to defend him, Jonah turns to Andi. In the meantime, Andi grows more and more certain that Bex and Bowie will end up together.
Andi and Amber have a sleepover; TJ, captain of the basketball team, excludes Buffy from the game, leaving her frustrated.
Andi starts to question her relationship with Jonah, and asks Cyrus and Buffy for help investigating after a discouraging talk with Amber.
Andi and Bex learn that Bowie might be involved with someone. Cyrus is chosen to make a video for the school, but realises he may be better suited to work behind the camera.