Ângela Diniz: Murdered and Convicted
I Want to Separate
In the 1970s, prominent socialite Ângela Diniz divorces her wealthy husband and quickly finds herself embroiled in a custody battle over their young daughter. Later, an act of self-defence propels Ângela into the tabloids.
The Panther of Minas
After moving to Rio de Janeiro, Ângela struggles to navigate society without a husband but manages to make a name for herself. However, problems arise when she is later accused of kidnapping her own daughter.
After she is accused of drug trafficking, Ângela is drawn to the larger-than-life Doca Street.
Seeking custody, Ângela follows legal advice to find a partner. She pursues Doca, who quickly becomes possessive, growing jealous of all her relationships, both male and female.