Candy
Despite having a wonderful husband, two children, and a perfect life, Candy Montgomery is a housewife and mother in the 1980s. However, as the strain of conformity mounts, her actions cry out for a bit of freedom.
A normal day in the life of Texas housewife Candy Montgomery is interrupted by a deceiving incident; Allan Gore, away on business, tries to contact his eerily absent wife, Betty.
Happy Wife, Happy Life
Candy and Betty are shocked when their beloved pastor Jackie announces her divorce. Candy considers her own love life, while Betty takes on a troubled foster child.
Betty is pregnant and finds a surprising source of support in Candy; Betty and Allan become closer while attending Marriage Encounter.
The truth closes in on the Montgomerys; Allan is left dealing with the issues of the fallout of the previous day.
The Trial begins in Collin County Courthouse. Aided by Don's eccentric style, Candy fights to tell her story while a jury deliberates.