The Undoing
Therapist Grace Fraser has a perfect, luxurious life in New York with her family but a murder, a disappearance and horrendous revelations will push Grace to the limit of suffering.
The Missing
After finding safety at her father's house, Grace finds herself on the receiving end of detectives' personal questions.
Jonathan tells Grace his side of the story, and she finds herself being followed by someone close to Elena.
As Haley begins to shape the case's narrative, Franklin uses his resources to help his family.
The prosecution presents shocking evidence on the first day of the trial; the defence casts doubt on the police investigation; Henry tells Grace a secret.
The Bloody Truth
Haley challenges her own ethics in her defence strategy; as the courtroom theatre mounts, Grace takes measures to protect herself and her family.