Banshee
A recently paroled criminal assumes a new identity in Banshee, Pennsylvania, as Sheriff Lucas Hood, where he attempts to track down his ex-lover, and partner in mischief.
A recently paroled master thief assumes the identity of Lucas Hood, the sheriff-in-waiting of Banshee, Pennsylvania.
A botched museum heist delivers unexpected consequences; Lucas, Carrie and Job renew their partnership.
Marauding bikers crash the annual Banshee Spirit Festival; Rebecca Bowman finds a kindred spirit in the sheriff.
A man from Lucas' past triggers brutal prison memories; Proctor resorts to extortion.