Samantha, a woman from a long line of witches, falls in love and marries executive Darrin Stephens, a mortal. Hilarity ensues as Sam and Darrin try their best to live a life without magic.
After a wood nymph, a mortal enemy of witches, comes to visit, Sam is forced to travel back to the 14th century to reverse a terrible curse.