Billy The Kid
The Immigrants
In 1871, 12-year-old Billy McCarty and his immigrant Irish family have to leave New York and travel west to seek new opportunities, but the journey proves fatal for some.
The Rattler
Kathleen and her sons, Billy and Joe, travel on to Santa Fe, where life is hard. She meets and marries a man who she thinks might change everything for the better, but she could not be more wrong.
Antrim, Kathleen, and the two boys relocate to Silver City in an attempt to start a new life However, their dreams are shattered and Billy loses everything.
Billy finds fresh trouble when he kills a man in self-defence, ends up on the run, and then in the arms of a young woman who also happens to be the girlfriend of Jesse Evans.
Billy, on the move again, ends up in Chihuahua, Mexico, with a new Mexican friend called Segura. The pair embark on several risky escapades together.
Billy bumps into Pat Garrett, who is riding with Jesse and the 7 Rivers Gang. Billy joins them, but law makers are already closing in. They plan to flee to Lincoln County, but not before Billy fulfils one last promise.