Hell On Wheels
Former Confederate soldier Cullen Bohannon seeks revenge for the death of his wife, which leads him to a small town that is heavily influenced by the construction of the Transcontinental Railroad.
A former confederate soldier journeys to the transcontinental railroad to seek vengeance.
Immoral Mathematics
Cullen fights for his life as he answers for his deadly actions. Lily struggles to survive in the wilderness, as Durant attempts to spin tragedy for political gain.
Cullen's search for the sergeant is diverted by an unexpected obstacle. Durant organises a search party to retrieve the missing Lily Bell.
Cullen closes in on the Sergeant. Durant pursues a hidden agenda while helping Lily recuperate.
Durant's answer to the railroad's latest financial problems spurs a bare-knuckle brawl between Cullen and Elam.
Durant attempts to end ongoing negotiations with the Cheyenne by challenging them to a competition. Meanwhile Cullen and Elam scramble to prevent bloodshed in town.