Black Sails
Pirate Capt. Flint faces a mutiny from his own crew; John Silver hides something of great value; Eleanor keeps order on New Providence as the Royal Navy grows stronger.
Flint reveals a thief on his crew; Silver and Max hide in a brothel; Eleanor faces a difficult choice.
The Walrus crew suffers a disastrous undertaking, Flint receives a warning about Billy, Eleanor turns to her father for help, Vane is visited by a figure from his past.
Flint and the Walrus crew play a chess match, Richard forces Eleanor's hand, Rackham makes a career change, Bonny confesses.
Chasing the Andromache is a pricey endeavour, Eleanor needs help from Silver, Billy believes Gates should confront Flint, Bonny takes a stand.