A beautiful, young woman is found in Times Square, covered in new tattoos. She cannot remember who she is, but investigators soon realise that each mark is a clue to her past.
FBI Agent Kurt Weller and his team investigate when a naked woman with amnesia is found in New York's Times Square covered in an intricate map of tattoos, including Weller's name.
A Stray Howl
A tattoo on Jane's body points Weller and his team to a pilot with a traumatic past and a lethal plan. Meanwhile, a chilling flashback haunts Jane.
The team are curious when a jewel thief is captured with the same Navy SEAL tattoo as Jane's. Meanwhile, Jane receives an ambiguous message.
A tattoo leads the FBI to uncover a plot with potentially catastrophic global consequences. Weller talks to Jane about the day she disappeared.