Blood Free
Ending millions of years of humans eating animal meat, BF now dominates the genetically engineered cultured meat market; people inside BF and outsiders begin to doubt the path taken by BF CEO Yoon Ja Yoo.
When BF launches its new product, the public applauds CEO Jayu; the product's success damages the agricultural sector; a farmer attacks Jayu's vehicle and BF's laboratory is attacked.
Chaewoon becomes the full-time bodyguard of Jayu, the CEO of BF; Jayu struggles with the ransomware and asks Chaewoon for advice, counting on his experience; the two want to catch the culprit, but realise they need help from the government.
Suspicion arises that the hacking may have been an inside job; Jayu digs into Chaewoon's past and discovers that he witnessed the terrorist attack on the president a few years ago.
Chaewoon is critically injured during the shoot-out; the secret laboratory in BF's basement begins the operation; Chaewoon recovers swiftly, but there seems to be something wrong with his hearing.
The hacker's body is found; Chaewoon and Hoseung, a fellow bodyguard, retrace the hacker's steps. They find an individual who was close to him, but something strange happens when they try to meet this individual.