Bridalplasty
Falling to Pieces
Twelve brides move into a mansion to battle for their dream wedding and plastic-surgery procedures.
For Better or Worse
The couples' compatibility is put to the test for the first plastic-surgery procedure.
For the remaining 10 brides to win this week's surgery they discover they have to rely on each other.