Revenge Body With Khloe Kardashian
Khloé Kardashian gives men and women at their lowest point the chance to reinvent themselves from the inside out, with the help of a team of elite trainers, stylists and nutritionists.
Shayla finds out that the man she thought was her father actually isn't, and goes on a journey of discovering who she really is; Kevin has been bullied his whole life and is done being the fat kid.