Strut
A Model Life
Follow the models as they compete for big jobs and try to balance the demands and sacrifices of work and love.
The Time is Now
In the wake of a disastrous Slay Mixer, Dominique makes difficult decisions about her future; Laith goes on his first date since transitioning.
Laith comes to LA for work and the ladies of Slay can't keep their eyes off him; Arisce beats Isis to the punch and asks him on a date; Ren invites her dad to a shoot, it's the first time they have seen each other since she transitioned.
Cece hopes to make a name for Slay in fashion capital, New York City, by having the models strut their stuff for industry insiders; when tragedy strikes things slow down; Laith and Arisce get close while newbie Ren faces old memories.
At a go-see for the Spiegel catalogue, the models all want to make history as the first transgender cover girl, but there's only room for one; Arisce and Laith begin a long-distance relationship; Isis goes on a blind date.
Ren gets a big break as the first trans cover girl for Spiegel Catalogue, but her inexperience threatens the shoot; Laith wants to introduce Arisce to his mum; everyone works to help Al pull off the surprise of a lifetime for Dominique.