The Prancing Elites Project
We Came to Dance
Inspired by NeNe Leakes, the Elites stand up to objections by showing who they are at a local parade.
Prance to the Beat
After being rejected by all-female dance competitions, the Prancing Elites create an event in which both men and women can compete against each other.
The Prancing Elites travel to New Orleans to try to perform in the Bayou Classic; Jerel gets some heartbreaking news.
The Prancing Elites get the opportunity to turn the heads of Mobile's greatest secret society.
The Prancing Elites book a gig on a dinner cruise boat; Kareem finally reveals the secret he's been keeping.